2015. május 20., szerda

iPhone 5s Space Grey 16GB - Jelenlegi ára: 79 990 Ft

Eladó a képeken látható 1hónapos (vásárlás időpontja a jótállási jegyen: 2015. 04. 15. ) iPhone 5s készülék Space Grey színben női tulajtól.
Ajándékba kaptam, de én nem igazán tudom kihasználni és a Blackberryk állnak közelebb hozzám a Qwerty miatt, ehelyett is azt szeretnék venni.
A telefon Telenoros, garanciás természetesen. A telefonnak van egy apró szépséghibája, kb másfél hete véltlenül nekikoccantottam az autó ajtajának kiszállaskor és az érintőplexi bal legszélén lett egy alig látható hajszálrepedés, ezt próbáltam fotózni. Az LCD kijelző sértetlen, sőt a kijelzőbe a repedés bele sem lóg, így használat közben sem látni. A telefonra tetettem rögtön kijelzővédő üveget és TPU tok is van rajta, ezek járnak a telefon mellé, plusz a jótállási jegy és a képen látható összes tartozék: töltő, adatkábel, headset, papírok, Apple matrica, doboz és a sim tartó nyitásához szükséges kis fém nyitó.
A telefon szép, újszerű állapotban van, eme apró esztétikai hibáját leszámítva, de mivel van rajta nagyon jó minőségű edzett védő üveg a teljes kijelzőn, így nem zavaró, plusz emiatt természetesen az új árnál jóval olcsóbban is kínálom.


Jelenlegi ára: 79 990 Ft

Az aukció vége: 2015-06-09 10:40
. iPhone 5s Space Grey 16GB - Jelenlegi ára: 79 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése