2014. november 25., kedd

Denim lány színes farmer nadrág Szép!!2-3 éves - Jelenlegi ára: 999 Ft

Eladó  egy szép állapotban Lány színes farmer !! Farmer anyagból!! Denim márkájú!!! (1027)
Az ár töredékéért!!! 170 g!! Postaköltség (ajánlott levélként lehet): 510 Ft. Minél többet rendel annál olcsóbb a postaköltség!!!!: )
Kellemes farmer anyagból!!! Állítható derekú! Hátoldalán 2 zseb.
Méret:  hosszúság: 49, 5 cm, csípőszélesség: 27 cm.
Címke alapján 104 hónapos méretű, de sokkal kisebb, ezért én olyan 86-92 méretűnek gondolom.
Átvétel: Tököl, Szigetszentmiklós, vagy 5000 Ft feletti vásárlás esetén külön megbeszélés alapján a csepeli Auchan.
Akció: 10000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás (PostaPont) költséget átvállalom. 20000 Ft  feletti vásárlásnál ingyen postaköltség +Ajándék ruha!!
Szakadás egyik ruhánál sincs, ahol esetleg egy kis folt van, ott jelzem, ami valószínű kimoshatóak, csak már nem vettem észre, úgy tettem el.
Méreteket leírtam a leírásban, további mérést nem áll módomban elvégezni. Köszönöm megértését.
Nézz körül rengeteg csak SAJÁT baba és gyerekruhákat teszek fel folyamatosan!!
Az értékeléseimből láthatja, hogy megbízható vagyok!!
Szép napot!!


Jelenlegi ára: 999 Ft

Az aukció vége: 2014-12-15 17:00
. Denim lány színes farmer nadrág Szép!!2-3 éves - Jelenlegi ára: 999 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése